En timme för tidigt

Jaha, den här dagen började ju bra.. Kände att jag för en gångs skull var i tid (det kan man verkligen säga) och skulle därmed "överraska" Annie med detta och kom till henne. Men efter att Annie blev lite fööör överraskad, insåg jag att jag kommit EN timme för tidigt?! Haha, fick i alla fall en god kopp te och trevligt sällskap! :)

Just det, kan ju passa på att berätta lite mer om gårdagen. Igår hade vi  en liten labb på naturen med batterier och ström som skulle ledas till lampor och strömbrytare, och kan inte säga annat än att barnet inom min gullunge väcktes till liv;) Annie var helt lyrisk och har nog aldrig sett någon bli så till sig av lite fysik?? xD  Du kanske är en naturare innerst inne min kära vän?;)

"Åhhh en rrrresistorbox! Den MÅSTE jag testa!!!!"

Men nu får jag tjöta på henne lite, skall ju vara hos Marie om.... 10 minuter;) Om du läser detta Marre så vet du att vi är påväg;)

Puss och kram


Haha, hittade denna sjuuukt gamla bild på mej och
Annie (dessutom fjortisbild? xD) i hennes data..Men
snäll som jag är delar jag med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0