Måndag

Måndag igen..suck, men snart helg igen! Denna helg bestod mest av att inte göra någonting med pojkvän:)  Vi tittade på film och slappade hela helgen (tyvärr fick jag plugga en del också, en ny helvetesvecka är på G nästa vecka). Men snart är det ju slut! Bara två veckor kvar till balen och tre veckor kvar till studenten! Helt sanslöst! Synd bar att man inte hinner njuta av den sista tiden utan konstant plugg fram till balen...

På tal om balen; har hämtat min klänning hos sömmerskan nu också! Blev jättenöjd och nu är allt klart:) Bara att vänta..

Men nu måste jag skriva som en galning på min Filosofi-uppgift. Men som sagt, det är bara att hålla ut! Är snart helg igen och då skall jag upp till landet första gången på flera månader?! Och gissa vem som skall med? <3

Puss och kram


Adam Lambert - For your entertainment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0