Mitt vackra Bohuslän.

Igår kom jag hem från en underbar helg på landet och det kunde knappast bli bättre eftersom pojkvän följde med <3 Eller joo förresten.. det fina vädret saknades dock. Men vi hade mysigt ändå, slappade mest hela tiden och gjorde mest ingenting, underbart!

I lördags åkte vi in till Lysekil och gick på Havets hus, haha. Nostalgi på hög nivå, men jag kom ihåg det som mycket större än vad det i själva verkat var, men det kanske beror på vilken storlek man hade själv på den tiden?;) Efter det bestämde vi oss för att äta pizza, som tur var på en uteservering med tak eftersom regnet öste ned vid det här laget?!


Här är rockan som jag tyckte att pojkvän skulle ge en puss, men det
ville han inte riktigt gå med på?!


^^<3

Men helgens äventyr kanske satte sina spår, för idag har jag nämligen varit sjuk! Vaknade med jätte ont i halsen och kände mig varm så ingen skola för mig idag (men pluggade inför historia provet i princip hela dagen istället).

Nu måste jag nog gå och lägga mig ifall jag skall orka ta mig till skolan imorgon, orkar inte vara hemma mer! Blir uttråkad efter en dag...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0