Nelly.com

Gick till skolan idag, men kände mig inte helt frisk så begav mig hemåt igen vid lunch. Som tur var har man en väldigt snäll mor som lånade ut bilen till mig så att jag snabbt kunde ta mig hem och sova bort 1,5 h på soffan, haha. Men efter det fick jag passa på att plugga till historia provet som kommer gå åt h*lvete, och har bara en stor önskan om att denna veckan skall ta slut, för det innebär i princip att allt är slut?! Kan knappt förstå det...

Nyss klickade jag också iväg en beställning på dessa snygga klänningar som förhoppningsvis kommer bli perfekta till vad sommaren än för med sig! Väntar med förväntan på mitt paket som skall komma om 3 dagar och hoppas verkligen att man inte blir besviken, som man oftast blir när man köper på postorder?





Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Aao

Fuck att du har beställt hem en klänning som jag har tänkt klicka hem!

2010-05-18 @ 22:25:12
Postat av: J

haha varför förvånar det mej inte? xD det är ju inte ovanligt att vi har likadan smak lix..;)

2010-05-19 @ 16:54:16
Postat av: Aao

Nej det har väl aldrig hänt innan ;)

fast den där klänningen är lite för dyr för mig att beställa hem nu, har inte mycket pengar på kontot x) haha

2010-05-20 @ 15:39:52
Postat av: Tobbe

Hejsan! =) Allt bra?



Jag har frågestund på min blogg, ställ en fråga du med! :D



/ Tobbe. :)

2010-05-20 @ 16:36:48
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0