Proom Night

Efter 6 h fixande och trixandes var det dags för årets studentbal! Som tur var försvann molnen på himlen precis lagom till parken, men kallt var det.. En trevlig och oförglömlig kväll blev det iallafall och jag kan säga att ALDRIG har jag haft så ont i fötterna tidigare, och är säker på att fler håller med.. inte så konstigt kanske efter 10 h i klackskor? Nä, nu får det bli Converse ett tag framöver..


Smink och håret:)




Min otroligt vackra bästa vän<3


Annie och Marie fastnade allt på en bild dom med!;)


Christian, jag, Björn, Marie, Johan och Olof


Frida, Tim, Annie, Camilla och jag:)


Daniella, Lilliy, Johanna, Johanna och jag


Sen kom min söta pojkvän med blommor dessutom<3


Älskar dej<3

Tack allihop för en trevlig kväll! Nu är det bara 1,5 vecka kvar till studenten och studentfesten!!

Nu måste jag åka iväg till pojkvän, vi ska laga mat och bara ha en myskväll, välbehövligt! Är fruktansvärt trött efter gårdagen!

Mer bilder kommer på facebook innan veckan är slut:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0