Senaste nytt: Annie och Jessica på dejt med B & J

Idag har jag haft en riktig slappis dag och nästan ingenting blev som planerat, men inget negativt med detta:) Började dagen med att sola och träna, för att sedan komma hem och sova i 2,5 h istället för att plugga.. hmm.. inte så bra egentligen kanske,  men orkade verkligen inte!

Sitter för tillfället och väntar på min sega Annsi! Var planerat för utgång idag egentligen med Annie och Cammi men då Cammi inte kunde och jag och Annie känner oss slitna, bestämde jag och min bästa vän oss för att ha en lugn hemmakväll istället, inte helt fel det heller! Vi bestämde oss också för att bjuda in Ben och Jerry på en dubbeldejt framför en romantiskt film..

... to be continued.. ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0