Sommar?!

Vågar man tro att det är sant? Det verkar ju trots allt som om sommaren hittat hit till Göteborg, både underbart och oroväckande.. för hoppas verkligen inte att det blir som förra året när det var sjukt varmt i två veckor och sedan regnade resten av sommaren? Nej tack.

Men igår efter att jag, Tim och Cammi hade vart på Tingsrätten, passade jag på att gå ut och plugga (sola) i det fina vädret, helt otroligt vad varmt det var?! Nu känns det verkligen som det snart är sommar...



Speciellt efter att jag gjorde mitt sista prov idag! Har dessutom skrivit färdigt en inlämningsuppgift som skall in imorgon och sedan är det bara en rapport kvar, och några redovisningar! Woho! Kan inte förstå att det är bal på tisdag och imorgon är det endast 2 veckor till studenten?! Oj, vad tiden går snabbt..

Om en stund skall jag iväg till gymmet och sola, och kanske och "störa" pojkvän med en puss? Hmm.. får se om jag vågar;)

Fredag imorgon!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0