Total och fullständing lättnad

Fan vad livet är underbart ibland?!

Idag redovisade vi vårt projektarbete och det känns så skönt att vi aldrig mer behöver ta i skiten mer! Tänk att vi aldrig trodde att vi skulle bli klara (eller det kändes som det i alla fall) och nu är det klart!

Blev dessutom precis klar med min Filosofi-uppgift vilket innebär att jag är klar inför helgen! Längtar, skall bli jättemysigt att åka upp till landet<3

Förresten fick ett väldigt underligt samtal igår, och fokuserad som jag var på pluggandet fattade jag inte heeelt att det var en felringning, och inte han heller..

Jag: Hej det är Jessica.
Bertil: Hej! Det här är Bertil som lånat pappas bil!
J: Jaha...(?)
B: Jag har ställt den här nu, är han hemma?
J: Nej...
B: Okej, men då kan han ringa när han kommer hem.
J: Men han är bortrest ett par dagar nu.
B: Hahahaha, nej det kan han ju inte vara! Han lämnade ju bilen här nyss!
J: Du måste ha ringt fel...
B: Ja det måste jag ha gjort då!
J: Haha?
B: Vad heter din pappa då?
J: Eh, Jan..?
B: Jaha, Håkan heter min! Då var det fel då, hej hej!
J: Hej?

Utan tvekan den mest knasigaste felringningen jag vart med om, haha!

Men nu skall jag gå in i duschen och sedan ha en riktigt myskväll med mamma:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0