With a smile in my face

Kan det bli bättre?! Redan helg igen, som dessutom är den extra lång och fullspäckad med roliga saker att göra med människor jag bryr mig om <3

Eftersom vi var helt klara med vårt projektarbete igår, slutade vi vid lunch och jag och min kära vän Marie bestämde oss att sätta oss på Karma en stund:) Mysigt blev det med mycket tjejsnack och ceasarsallad! Efter detta var det dags att bege sig till gymmet för att sola, måste verkligen jobba på min bränna så att jag iallafall får lite mer färg till balen! Ytlig? Ja, tack.

Egentligen skulle jag träna fotboll ikväll men eftersom jag vaknade upp med halsont, det ösregnar och att jag inte har någon djup önskan om att bli sjuk, blev det ingen träning för mig idag, suck.

Snart skall jag bege mig av till pojkvän som jag inte träffat ordentligt sedan i söndags?! Vad passar bättre än en mysig filmkväll med ösregn smattrandes på rutorna?


Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0